برگزاری جشن سحرخیزان کوچک در سقز
19 فروردین 1403 - 9:31
شناسه : 17333
بازدید 32
2

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در جشن سحرخیزان کوچک شهرستان سقز که توسط ستاد شهرستانی و با حضور ناصر خامی، معاون سیاسی فرمانداری سقز و جمعی از مسئولان برگزار شد، امام جمعه سقز از سحرخیزان کوچک و روزه اولی ها خواست تا از دستورات اسلام پیروی کنند. ماموستا محمود ابن […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در جشن سحرخیزان کوچک شهرستان سقز که توسط ستاد شهرستانی و با حضور ناصر خامی، معاون سیاسی فرمانداری سقز و جمعی از مسئولان برگزار شد، امام جمعه سقز از سحرخیزان کوچک و روزه اولی ها خواست تا از دستورات اسلام پیروی کنند.
ماموستا محمود ابن الخیاط با بیان اینکه رمضان، تنها ماهی است که نام آن در قرآن آمده است، افزود: آشنایی روزه اولی ها با این ماه مبارک و آداب شب های قدر در تقویت و نهادینه نمودن فرهنگ قرآنی و ترویج سبک زندگی اسلامی نقشی مهم دارد.
وی دانش آموزان را به خواندن نماز، پیروی از دستورات قرآنی، تبعیت از والدین و معلمان و یادگیری امور معروف و پرهیز از منکرات فراخواند.
در این برنامه با حضور آزاد پاک نژاد از قاریان برجسته کشوری اهل سقز، محفل انس با قرآن برگزار شد، دانش آموزان مدرسه رستگاران و عایشه حسامی، سرود و تواشیح اجرا نمودند و مسابقه اطلاعات دینی برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.