ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است
26 فروردین 1403 - 10:13
شناسه : 17404
بازدید 29
4
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بيجار گفت: گسترش و ترويج فرهنگ قرآنی و تلاش برای و كاربردی شدن آموزه‌های قرآن در زندگی مردم ضروری است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن بیان این خبر، اظهار كرد: تعداد 20 خانه قرآن شهری در اين شهرستان برنامه‌های آموزشی و ترويجی قرآن كريم را در طول سال اجرا می‌كنند.

وی همچنين به اهميت قرآن‌آموزی از زمان كودكی اشاره و بيان كرد: اگر از زمان كودكی به فراگيری قرآن بپردازيم تمام آيات آن با سرشت آدمی آميخته می‌شود و تأثيرگذاری آن بيشتر است.

حجت الاسلام جمادیان در ادامه نقش مؤسسات قرآنی در ترويج و اشاعه فرهنگ ناب محمدی اشاره كرد و افزود: مؤسسات قرآنی مكانی مناسب برای پرورش استعدادهای قرآنی و ترويج فرهنگ ناب محمدی در جامعه هستند.

رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بيجار به پررنگ‌تر كردن نقش قرآن در زندگی جوانان اشاره كرد و يادآور شد: همه ما مسلمانان بايد در راستای قرآنی كردن هر‌چه بيشتر جامعه و اعتلای دين و گسترش فرهنگ ارزشی در جامعه تلاش كنيم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.