برگزاری اجتماع مردم شهرستان سقز برای حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق
28 فروردین 1403 - 10:15
شناسه : 17422
بازدید 121
7
صبح امروز اجتماع مردم شهرستان سقز برای حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در این اجتماع مسئولین شهرستان سقز، همراه با قشرهای مختلف مردمی حضور داشتند، حاضران عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را ستودند.

تجمع کنندگان با تجمع اولیه در میدان قدس و با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه، عملیات وعده صادق نیروهای جان برکف کشورمان را ارج نهادند.

در این اجتماع، رئیس مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان، اقدام وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق عنوان و افزود: این اقدام که باعث اقتدار کشورمان در جهان شد،کاملا قانونی و برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی بوده است.

ماموستا سید فاروق حسینی افزود: امروز هیمنه استکبار جهانی که پشت تبلیغات خودش را قایم کرده بود، درهم شکسته شده است و با اتحاد بیشتر مسلمانان، جبهه کفر جهانی، خوارتر خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود حملات پی در پی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین وکشته شدن 34 هزار افراد مظلوم و بی گناه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.