آغاز طلیعه بندگی دانش آموزان دختر در دهگلان
29 فروردین 1403 - 9:17
شناسه : 17439
بازدید 33
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در جشن تکلیف دختران این شهرستان عنوان کرد: سن تکلیف یعنی حضور موثر و مسئولیت شرعی، فردی و اجتماعی، و همچنین مرحله ای که ما را نسبت به وظایف دوران بزرگسالی آشنا می کند، باعث ساماندهی فردی و اجتماعی برای یک زندگی موفقیت آمیز آماده می کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ جشن عبادت و آغاز طلیعه بندگی دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهرستان دهگلان در محل سالن زورخانه ای این شهرستان و با پیاده روی معنوی آنها به سمت مزار شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید‌میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با بیان اینکه این مراسم معنوی با استقبال گسترده دانش آموزان و والدین آنها روبرو است؛ اظهار داشت: سن تکلیف لحظات ناب و سرنوشت سازی هر نوجوان می باشد، زیرا از یک طرف خوشحالی و هیجان مثبت دوران کودکی همراه او می باشد و باید دنیای کودکی خود را پشت سر بگذاراند و از طرف دیگر باید زندگی جدیدی  همراه با بعضی وظایف تکلیفی را آغاز کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان تصریح کرد: زمانی که کودک به سن تکلیف و بلوغ می رسد، خداوند متعال او را قابل و شایسته دانسته و برای واگذاری مسئولیتی که تاکنون به صورت تکلیف و وظیفه نبوده و برای انجام آن آزادی عمل داشته است، انتخاب کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سن تکلیف یعنی حضور موثر و مسئولیت شرعی، فردی و اجتماعی، و همچنین مرحله ای که ما را نسبت به وظایف دوران بزرگسالی آشنا می کند، باعث ساماندهی فردی و اجتماعی برای یک زندگی موفقیت آمیز آماده می کند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.