حمایت روحانیون از اجرای طرح نور در شهرستان کامیاران
04 اردیبهشت 1403 - 13:14
شناسه : 17491
بازدید 39
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: جامعه روحانیون ادارات، مساجد و روستای کامیاران از اجرای «طرح نور» در این شهرستان از فراجا تقدیر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان: جمعی از روحانیون شهرستان کامیاران،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،امام جمعه موقت شهرستان،نماینده ولی فقیه در سپاه،رئیس مرکز بزرگ اسلامی،روحانی روستای خانم آباد،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی،رئیس شورای هئیت های مذهبی در راستای حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) با فرماندهی انتظامی شهرستان کامیاران دیدار و قدردانی کردند.
حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بیان اینکه بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته اند گفت: این اقدام باید ادامه دار باشد و نباید مقطعی انجام شود و باید از طریق احسان با اشخاصی که فریب دشمن را خوردند برخورد کنیم.

دهقانی گفت: ناهنجاری‌های فرهنگی، تحمیل دشمن است و منحصر حجاب نیست و آن‌ها به هر کشوری وارد شوند به طرق مختلف طرح اولیه شان این است که جامعه را فاسد کنند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: برخی افراد در داخل مستقیما عامل دشمن هستند و نقش عنصر نامطلوب را پیاده می‌کنند که باید متناسب با آنها برخورد شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.