09 اردیبهشت 1403 - 9:43
شناسه : 17527
بازدید 32
5
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت:در نگاه تدبر محوری در قرآن، اصل بر انتقال مفاهیم قرآن و استفاده کاربردی از آن برای تمام رده های سنی با هر حجم از مشغله و هر میزان از توانایی به خاطرسپاری آیات است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ ئالا شهسواری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج ضمن اشاره به برگزاری طرح زندگی با آیه ها و شرکت کنندگان در این طرح اظهار داشت: در طرح زندگی با آیه ها که به مدت پنج سال و هر سال 30 آیه کاربردی با هدف ترویج این آیه‌ها در سطر سطر زندگی عمومی جامعه جاری و ساری شود، برگزار می شود.

وی افزود: آنچه برای مسئولین ذی‌ربط طرح ملی زندگی با آیه ها مهم است، فهم و تدبّر در موضوعات قرآنی و در نهایت تعالی فرد به سمت عمل به آیات قرآن کریم است.

 کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج ابراز داشت: در طرح ملی زندگی با آیه ها آموزه های قرآن در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و هرکس به فراخور سن، تجربه و اندوخته‌های قرآنی خود با کلام الهی انس پیدا می کنند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به استقبال مردم جهت شرکت در مسابقه سی آیه اول که امسال مورد تحلیل قرار گرفت؛ این مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.