نشست کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی سنندج با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش
10 اردیبهشت 1403 - 11:23
شناسه : 17545
بازدید 24
1
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سنندج با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان پیرامون برنامه ریزی ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در این نشست پیرامون برنامه‌ریزی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر به ایراد سخنانی پرداخت.

وی در خصوص جمع بندی و ارسال لیست اسامی و آدرس تمامی مدارس دخترانه شهرستان سنندج جهت تبریک هفته معلم و اهدای لوح تقدیر به مدیران مدارس و دعوت از تمامی دانش‌آموزان دختر شهرستان جهت حضور در این مراسم اظهار داشت: مبنا بر این است مراسم ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) با حضور حداکثری دختران و خانواده‌های سنندجی به صورت باشکوه در سنندج برگزار شود.

حجت‌الاسلام مولازاده پیرامون جایگاه حضرت «فاطمه معصومه(س)» گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) دارای جایگاه و ارزش بالایی در بین اهل بیت(ع) هستند تا حدی که ایشان را به عنوان یکی از وعده داده شدگان نام می برند به این صورت که ولادت و حضور حضرت «فاطمه معصومه(ع)» توسط ائمه معصومین(ع) به مردم وعده داده شده بود.

در ادامه این نشست عزت الله طیبی راد معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بر همکاری این اداره و هماهنگی با مدارس در راستای حضور در این مراسم تاکید کرد و افزود: رایزنی های لازم با تمامی مدیران مدارس در خصوص حضور در این جشن بزرگ صورت خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.