تجدید میثاق دانش آموزان دختر دهگلان با آرمانهای شهداء در آستانه هفته معلم
12 اردیبهشت 1403 - 10:35
شناسه : 17568
بازدید 35
3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در آستانه هفته معلم، دانش آموزان دختر مدرسه شاهد شهرستان دهگلان در مقطع ابتدایی به همراه معلمان با تجمع در کنار مزار مطهر شهید گمنام و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با آرمانهای شهداء و امام و انقلاب تجدید میثاق نمودند. در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در آستانه هفته معلم، دانش آموزان دختر مدرسه شاهد شهرستان دهگلان در مقطع ابتدایی به همراه معلمان با تجمع در کنار مزار مطهر شهید گمنام و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با آرمانهای شهداء و امام و انقلاب تجدید میثاق نمودند.
در این مراسم حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان افزود : شهداء بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوان می باشند زیرا الهام بخش عشق به میهن و آرمانهای اسلامی و انقلابی می باشند و بدون شک نقش شهدا در دفاع مقدس، یک نقش معلمی بود و در حقیقت می توان گفت که شهداء بهترین تعلیم دهنده وطن‌پرستی و تعهد مسوولانه و پایبندی به ارزشهای انقلابی و اسلامی می باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ، نسل امروز خصوصاً نسل جوان و نوجوان در حالی ادامه‌دهنده راه شهیدان و آرمانهای انقلاب می باشند که بحمدالله کشور ما از لحاظ منیت و پیشرفتهای همه جانبه از موقعیت بالایی در منطقه و جهان برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی یکی از عرصه‌هایی بود که جوانان ایرانی با دفاع جانانه خود در مقابل رژیم بعث عراق پیروزی جاودانه ای را نصیب ایران اسلامی کردند، بدون شک این امر خطیر ثمره خون شهیدانی است که با شجاعت راهی جبهه ها شدند تا ستون های نظام اسلامی را در برابر بدخواهان و دشمنان استحکام بخشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.