برگزاری مراسم یادبود شهید تورج اردلان در حسینیه بانه
15 آذر 1401 - 10:37
شناسه : 1757
بازدید 138
4
مراسم یادبود شهید تورج اردلان شهید مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معزز این شهید والا مقام در حسینیه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بانه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی بانه منبع : تبلیغات اسلامی بانه
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ در پی بروز ناامنی‌های اخیر در سطح کشور و تلاش مأموران پلیس برای حفاظت از جان، مال و نوامیس مردم، سرهنگ تورج اردلان از کارکنان انتظامی کلانتری بانه کردستان پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ توسط اغتشاشگران از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده دچار مرگ مغزی و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد فلسفی امام جماعت حسینیه بانه ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام اظهار داشت: این شهید مدافع امنیت جان خود را تقدیم امنیت مردم کرد.

 

وی افزود: از دیدگاه اسلام، امنیت یکی از اصول فردی و جمعی، زمینه ساز بهره وری از مزایا و مواهب حیات و تکامل بشر و یکی از مقدسترین آرمانهاست.

 

حجت‌الاسلام فلسفی عنوان کرد: امنیت ملی از نعمتهای بزرگ خداوند و مقدم بر سایر نیازمندیهای بشر است. امنیت در حقیقت زیر بنای آرامش و سازندگی و تولید در جامعه است و نقش مهمی در ایجاد رفاه اجتماعی و تامین اطمینان خاطر مردم برای فعالیتهای روزمره و برنامه ریزی برای آینده دارد.

 

امام جماعت حسینیه بانه گفت: امنیت‌ آرامش، پیشرفت، سربلندی، اقتدار و عظمت کشور و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، تدابیر حکیمانه فرمانده کل قوا و حضور مردم بصیر و ولایی است.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم باید قدردان این امنیتی که حاصل خون شهدا است، باشند، افزود: نیروی انتظامی‌ نیز در راه حفظ و حراست از نظم و امنیت عمومی و استان کردستان که وجب به وجب خاک این دیار به خون پاک شهدا مزین است، راسخ‌تر و استوارتر بوده و تحرکات اغتشاشگران ما را از انجام وظیفه دور نمی‌کند.

 

گفتنی است در این مراسم ضمن سخنرانی ، مدیحه سرایی و دعا با ذکر فاتحه خاتمه یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.