زنگ سپاس معلم به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان سروآباد
12 اردیبهشت 1403 - 10:31
شناسه : 17576
بازدید 27
1
همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین زنگ "سپاس معلم "در مدارس شهرستان سروآباد  با حضور حجت الاسلام رستمی  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در آموزشگاه فاطمه الزهرا(س) دوره دوم شهر سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین زنگ “سپاس معلم ” با حضور حجت الاسلام رستمی  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در آموزشگاه فاطمه الزهرا(س) دوره دوم شهر سروآباد برگزار شد.
در این مراسم محمد علی جهانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد،  ضمن تبریک هفته و روز معلم به اشاره به آیاتی از قرآن کریم  درباره مقام و شان معلم اشاره کرد و افزود : خداوند نقش معلم را در قرآن برای خود تعریف می کند و همینطور به نقش معلمانه انبیاء بالاخص پیامبر عظیم الشان اسلام اشاره کرد که چگونه در طول رسالت مبارکشان مردم را آموزش داده و تعلیم و تربیت جامعه را بر عهده داشتند و در واقع معلم جامعه اسلامی بودند.

وی اعتماد به معلمان را بزرگترین افتخار معلمان دانست و بیان کرد : چه اعتمادی بالاتر از این که والدین گرانبهاترین سرمایه زندگیشان را که دانش آموزان هستند به معلمان می‌سپارند واین اعتماد بهترین ظرفیت برای آموزش وپرورش است.

مدیر آموزش و پرورش سروآباد از حضور والدین دانش آموزان در مراسم زنگ سپاس معلم به همراهی مسئولین تشکر ویژه کرد و لازمه موفقیت معلمان را تعامل و همکاری والدین با معلمان دانست و فرایند تعلیم و تربیت را بدون همکاری والدین ناممکن دانست.

در پایان این مراسم با اجرای سرود دانش آموزان و تقدیر از معلمان خاتمه یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.