دیدار و نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با فرماندار این شهرستان
13 اردیبهشت 1403 - 10:34
شناسه : 17642
بازدید 21
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: فرماندار کیانوش ثقفی نیا :مهم ترین وظیفه اداره تبلیغات اسلامی را تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار کیانوش ثقفی‌نیا فرماندار کامیاران مهم ترین وظیفه اداره تبلیغات اسلامی را تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی عنوان کرد و گفت: عمده فعالیت‌هایی که در این سازمان انجام می‌شود، سیاستگذاری،برنامه ریزی، هدایت، سازمان‌دهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردم است و به همین دلیل جایگاه و نقش این اداره بسیار مهم و حساس است.

فرماندار کامیاران نظارت بر کارهای فرهنگی مذهبی در شهرستان را یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره بیان کرد و افزود: برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان باید با موضوع تبلیغات اسلامی در جهت احیا دین و رسوا کردن دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

وی در پایان خواستار جذب جوانان و نوجوانان از طریق برگزاری برنامه های مناسب از سوی این اداره شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران هم در این جلسه به تشریح برنامه‌ها و وظایف این اداره پرداخت و افزود: این اداره مفتخر است زیر نظر ولایت فقیه به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،قرآنی و تبلیغی می‌پردازد.

حجت الاسلام دهقانی برگزاری دوره های آموزشی ائمه جماعات، گفتمان‌های دینی، برگزاری محافل انس با قرآن و طرح آموزشی دقایقی با قرآن را از جمله برنامه های این اداره بر شمرد.

دهقانی هم چنین بر توسعه فرهنگ قرآنی و آموزش آن از سنین کودکی تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.