جایگاه هنر دینی و انقلابی، جایگاهی متعالی است
13 اردیبهشت 1403 - 10:28
شناسه : 17645
بازدید 25
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفـت: جایگاه هنر دینی و انقلابی و همچنین هنر انسان ساز در جامعه اسلامی، جایگاهی متعالی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج به همراه کارشناسان این اداره با حضور در حوزه هنری و  ضمن تبریک انتصاب رئیس حوزه هنری اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان سکاندار هنر دینی و انقلابی در کشور عمل کرده است.

وی با بیان اینکه تعامل سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان موجب تعالی فرهنگ استان می شود افزود: استفاده از پتانسیل ها و شبکه‌های تخصصی این دو ارگان فرهنگی موجب تعالی فرهنگ و هنر استان می شود.

در ادامه اسعد فرهادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان در این دیدار ضمن اشاره به فعالیتهای در پیش رو این اداره و تعامل با سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اگر ما بتوانیم زیرساخت‌های خوبی را در حوزه هنری استان فراهم کنیم به تحولات خوبی خواهیم رسید،

وی افزود: حوزه هنری باید به عنوان حوزه رشد هنری مطرح باشد، یعنی در کنار چرخه هنری، رشد هنرمندان را نیز ببینیم و وارد فضایی شویم که یک هنرمند وقتی با فضای حوزه هنری ارتباط می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.