شخصیت امام صادق برای همه مسلمانان مورد احترام و تعظیم بوده است
15 اردیبهشت 1403 - 14:22
شناسه : 17704
بازدید 22
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: شخصیت علمی امام صادق(ع) برای همه مسلمانان و حتی ملحدان زمان خویش تا عصر حاضر مورد احترام و تعظیم بوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در جمع نیروهای ستاد انتظامی شهرستان سنندج اظهار داشت: حضرت امام صادق(ع) از شخصیت‌های الهی است و این شخصیت‌ها ابعاد مختلف وجودی داشته و دارای فضائل زیادی هستند.

وی تأکید کرد: سخاوت، عدالت، انسانیت، شجاعت و سایر کرامت‌های انسانی در وجود این انوار مقدس است، پس شایسته است که در روزهای منسوب به ایشان در تعظیم شعائر دینی کوشیده شود.

وی همچنین پیرامون شخصیت امام صادق (ع) افزود: ایشان نمونهٌ کاملی از یک انسان متعالی و همان قرآن ناطقی هستند که حق را از باطل جدا می کند و مسیر هدایت را مشخص می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: ایشان نه تنها در اخلاق بلکه در علم، عبادت، سیاست و سایر زمینه‌ها سرآمد روزگارخویش بوده و براساس این ابعاد به تربیت اصحاب و یاران خود پرداخته اند.

حجت‌الاسلام محمد خواه به فضایل و مناقب امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: فضایل و مناقب امام صادق (ع) بر کسی پوشیده نیست ایشان در تمامی عصر‌ها همواره نه تنها معلم بوده‌اند و شخصیت ایشان به گونه‌ای بود که افراد می‌توانستند در زمینه‌های مختلف از آن بهره ببرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.