برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان قروه
15 آذر 1401 - 13:24
شناسه : 1773
بازدید 76
5
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه کارگاه سبک زندگی قرآنی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور این اداره برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: مرحله اول کارگاه سبک زندگی قرآنی روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه سال جاری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

وی افزود: این کارگاه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پس از خیر مقدم گویی حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه به حاضرین ، حجت الاسلام دکتر عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه به تبیین سبک زندگی قرآنی پرداخته شد.

حجت الاسلام رستمی در این کارگاه گفت: باور به خدا همه رفتارها و زندگی خانوادگی را به سوی کسب رضایت خداوند سوق می دهد.

وی تصریح کرد: فردی که خدا را ناظر و همراه خود و حتی از رگ گردن خود به خویش نزدیک تر می بیند تلاش میکند تا در برخورد با اعضای خانواده انجام وظایف خانوادگی رضایت آنها را جلب نماید.

امام جمعه شهرستان قروه افزود: توجه به عدالت خدا اینکه هیچ ظلمی را روا نمی دارد و حتی هیچ مظلومی را ضایع نمی کند زمینه ی شناخت دیگری برای مهارت رفتاری اعضای خانواده است و هرچه این حالت قوی تر باشد مشکلات فرد کمتر خواهد بود در همه امور زندگی از آثار ایمان به خداست که خانواده را در برابر مشکلات یاری می رساند.

گفتنی است؛ حدود ۴۴ نفر از مربیان قرآنی و عترت حضور داشتند و در پایان نیز از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.