امام صادق(ع) الگوی مهمی در جهاد تبیین است
15 اردیبهشت 1403 - 13:20
شناسه : 17802
بازدید 25
4
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس ادار تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه امام صادق (ع) بهترین الگوی جهاد تبیین است؛ عنوان کرد: در راستای جهاد تبیین باید از امام صادق علیه‌السلام الگو بگیریم، زیرا مصداق فرامین رهبری در مورد جهاد تبیین، بهترین الگو این امام همام می باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)  مردم ولایت مدار، مذهبی و عاشقان و دلسوختگان اهل بیت‌پیامبر(ص)  با اجتماع در مقابل حوزه‌ علمیه امام‌ صادق(ع) شهرستان بیجار، به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

وی به اهمیت الگو گیری از امام صادق(ع) تاکید کرد و گفت: در راستای جهاد تبیین باید از امام صادق علیه‌السلام الگو بگیریم و در راستای عمل به فرامین رهبری در مورد جهاد تبیین، بهترین الگو ایشان هستند.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: مهمترین بهره‌ای که از بزرگ‌داشت مراسمات مذهبی ائمه اطهار می‌توان برداشت شناخت زندگی و شخصیت این امامان است.

گفتنی است؛ دسته های عزاداری در خیابان‌های این شهر در سالروز شهادت موسس مذهب جعفری به سینه زنی پرداختند و مداحی، سینه زنی و ذكر مصیبت و فضایل امام جعفر صادق(ع) توسط روحانیون و مداحان از جمله برنامه های شب گذشته و امروز مردم بیجار در سوگ صادق آل محمد (ص) بود.

همچنین هیئت های مذهبی در برخی شهرهای این شهرستان از جمله حسن آباد، بابارشانی، پیرتاج و بسیاری از روستاها نیز امروز اقدام به برپایی آیین عزاداری سینه زنی كردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.