گرامی‌داشت روز معلم در مریوان
18 اردیبهشت 1403 - 11:44
شناسه : 17816
بازدید 31
2
در جشن بزرگداشت و تجلیل از معلمین نمونه شهرستان مریوان عنوان شد: آموزش و پرورش بالاترین اثرگذاری در انتقال مفاهیم‌ و حرکت رو به جلو در جامعه را ایفا می کند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در این آیین اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان مریوان ضمن‌ تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، جامعه بزرگ فرهنگیان را دارای ارزش و مقام بسیار والایی دانست و گفت: امروز در جشن شما معلمان عزیز، نظاره‌گر عظمت جامعه فرهنگی و محترم مریوانی خواهیم بود.

جشن بزرگداشت و تجلیل از معلمین نمونه شهرستان مریوان با حضور مسئولین شهرستانی از جمله احمدی فرماندار شهرستان، امید کریمیان نماینده منتخب مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس‌ اداره تبلیغات اسلامی مریوان، فرمانده هان نظامی و انتظامی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و سایر مسئولین شهرستانی، فرهنگیان دانش‌آموزان در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد.

فرماندار مریوان در این نشست عنوان داشت: عروج و حرکت فرزندان به سمت قله‌‌های پیشرفت را مرهون زحمات معلمان دانست و اذعان داشت: هر کجا فرزندان ما در مسیری درست و صحیح گام برمی دارند نقش بی‌بدیل معلمان بر همگان‌ هویدا و آشکار است. احمدی در بخش پایانی سخنان‌ خود با اشاره به اختصاص حدود ۲۰ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۳به آموزش و پرورش اضافه کرد: با جدیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی جدید را دنبال خواهیم کرد.

همچنین در ادامه امید کریمیان منتخب مردم مریوان و سروآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک گرامیداشت مقام‌ معلم و قدردانی از زحمات معلمین مریوان، آموزش و پرورش را دستگاه انسان ساز عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش بالاترین اثرگذاری در انتقال مفاهیم‌ و حرکت رو به جلو در جامعه را ایفا می کند.

کریمیان با تأکید بر نقش‌ آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه و  لزوم‌افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور گفت: همه مسئولین با همدلی و برنامه‌ریزی در مسیر حل مشکلات فرهنگیان گام بردارند.

امید  کریمیان  آموزش و پرورش را سرمایه جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: این دستگاه ثروت ساز واقعی است و به عنوان وکیل مردم، خود را متعهد به پیگیری مطالبات به حق فرهنگیان در سطح ملی  میدانم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.