دبیرستان های صدرا بستر ساز علم و معرفت در جامعه هستند
18 اردیبهشت 1403 - 12:13
شناسه : 17855
بازدید 20
3
رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: دبیرستان های صدرا به عنوان بستر ساز علم و معرفت در جامعه هستند.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بیان این خبر اظهار داشت: تربیت دینی و قرآنی آینده سازان نظام اسلامی حائز اهمیت بسیاری است.

وی به  اهميت اين دبيرستان‌ها اشاره كرد و افزود: دانش‌آموزان اين مدراس در مقايسه با ساير دانش‌آموزان، اخلاق، منش و رويكرد متفاوتی نسبت به مسايل دينی دارند.

حجت الاسلام جمادیان با اشاره به اهميت ضرورت نشر و گسترش علوم و معارف قرآني در جامعه گفت: جامعه اسلامي امروز تشنه فراگيري علوم و معارف اسلامي است و در اين زمينه نياز به تربيت متخصصان علوم ديني است كه دبيرستان‌هاي معارف اسلامي در اين زمينه نقش بسزايي دارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پايان هدف از احداث مدرسه صدرا را تربيت نيروی انسانی برشمرد و يادآور شد: تقويت آگاهی و بينش جوانان و توانمندسازی آن‌ها در پاسخگويی به شبهات، تقويت بينش سياسی دانش‌آموزان و ايجاد آمادگی و توانايی لازم برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بخشی از اهداف ايجاد اين مدارس است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.