هنر مهترین روش در نشر فرهنگ دینی است
16 اردیبهشت 1403 - 12:26
شناسه : 17858
بازدید 20
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان: حجت الاسلام سید میثم موسوی عنوان کرد: یکی از روشهای مهم نشر فرهنگ دینی استفاده از ابزار هنر می باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در بازدید از نمایشگاهی که در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان با موضوع نمایشگاه آثار نقاشی خط بر پا گردیده بود؛ اظهار داشت: یکی از روشهای مهم نشر فرهنگ دینی استفاده از ابزار هنر می باشد.

حجت الاسلام موسوی افزود: همانگونه که هنر در زندگی های فرهنگی و اجتماعی ما نقش مهمی را ایفا می کند و به لحاظ اینکه یک ابزار مهمی است که از طریق آن ما احساسات و عقاید را بیان می کنیم؛ به همان میزان می تواند بهترین وسیله و ابزار برای نشر فرهنگ دینی و اجتماعی باشد و برپایی اینگونه نمایشگاهها بسیار اثرگذار بوده و مخاطبان را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: هنر همانگونه که در زندگی فرهنگی و اجتماعی تأثیر زیادی دارد بهترین روش برای نشان دادن زیباییهای قرآن و آداب و رسوم و مناسک دینی می باشد و در تبلیغ دینی می توان از زبان هنر نیز استفاده بهره گیری نمود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.