رسالت معلم شکوفایی استعدادها و هدایت آن است
20 اردیبهشت 1403 - 12:26
شناسه : 17859
بازدید 28
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: رسالت معلم، شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های دانشجو و نیز هدایت او است تا به جایگاه واقعی خود در جامعه دست پیدا کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در بازدید و سرکشی از مدرسه امید آینده در ناحیه منفصل شهری سنندج به مناسبت هفته بزرگداشت معلم اظهار داشت: پیچیدگی جهان خلقت در برابر انسان‌ها ناچیز است و تفاوت انسان با سایر موجودات در هوش و ادراک و قدرت خلاقیت و تفکر او است که آن را از دیگر موجودات متمایز می‌کند.

وی افزود: قرآن کریم به عنوان چراغ پر فروغ و سراج که کاملترین برنامه و قوانین را برای سعادت بشر دارد در آیات نورانیش مکتب تعلیم و تربیت اسلامی را به زیبایی هرچه تمام ترسیم نموده است و خداوند را به عنوان اولین معلم بشر معرفی نموده است.

 

حجت‌الاسلام محمد خواه به جایگاه معلم در مکتب تعلیم و تربیت اسلامی اشاره و عنوان کرد: اسلام معلم را به عنوان پدر روحانی معرفی می‌کند و می گوید: (اب معلمک) یعنی یکی از پدران ثلاثه تو، معلمی است که به تو دانش می آموزد و بنابراین تمام حقوقی که درباره پدر و مادر رعایت می شود باید در حق معلم به صورت کامل تری رعایت گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت:  نام معلم چنان با عظمت است که در جای جای متون اسلامی از او تجلیل به عمل آمده تا به آن حد که خداوند علیم خود را معلم خوانده است.

گفتنی است در این بازدیدرئیس اداره تبلیغات اسلامی با ارائه چند سوال و جواب درست از سوی چند دانش آموزان از آنان تقدیر بعمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.