برگزاری جلسه ستاد شئون فرهنگی با محوریت دهه کرامت
20 اردیبهشت 1403 - 12:19
شناسه : 17878
بازدید 33
5
در راستای گرامیداشت روز دختر صورت گرفت؛ جلسه ستاد شئون فرهنگی با محوریت دهه کرامت و روز دختر در سالن جلسات فرمانداری با حضور اعضای ستاد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ فرماندار سقز در جلسه ستاد شئون فرهنگی با اشاره به حضور کاروان حامل پرچم آستان مقدس حضرت معصومه (س) در سقز اظهار داشت: حامل این کاروان روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در گرامیداشت دهه کرامت با استقبال وارد سقز می شود.

جعفر توان با اشاره به ارادت اهل سنت به خاندان عصمت و طهارت (علیهما السلام) از تمام دختران و مادران سقزی برای حضور در برنامه تدارک شده دعوت و عنوان کرد: این برنامه در گرامیداشت روز دختر برگزار می شود.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امسال همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی که با محوریت تشکل‌های مردمی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه شاخص دهه کرامت اظهار داشت: جشن بزرگ دختران کُرد و حضور خادمان و پرچم مبارک حضرت معصومه (س) در سقز اشاره کرد.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: تعامل با روحانیون یکی از رویکردهای اصلی اداره تبلیغات اسلامی است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم در محلات گام‌های مثبت فرهنگی برداریم.

وی افزود: روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر  در زمینه اجتماع دختران حاج قاسم می‌تواند نمایش خوبی در منزلت و جایگاه زن باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.