دختران در قرآن و فرهنگ اسلامی از جایگاه بالایی برخوردارند
24 اردیبهشت 1403 - 1:49
شناسه : 17909
بازدید 38
4
حجت الاسلام موسوی: ما اگر به سخنان و احادیث و روایاتی که درباره مقام و جایگاه دختر و زنان دقت کنیم می فهمیم که تعابیر بسیار زیبا و بلندی که برای دختران به کار گرفته شده است، حاکی از این موضوع است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در ویژه برنامه جشن میلاد حضرت معصومه (س) که در حسینیه رستگاران شهرستان دهگلان برای دانش آموزان، به همراه برنامه های متنوع فرهنگی و شاد، برگزار شد اظهار داشت: دختران در قرآن و فرهنگ اسلامی از جایگاه بالایی برخوردارند .

حجت الاسلام موسوی افزود: ما اگر به سخنان و احادیث و روایاتی که درباره مقام و جایگاه دختر و زنان دقت کنیم می فهمیم که تعابیر بسیار زیبا و بلندی که برای دختران به کار گرفته شده است، حاکی از این موضوع است.

وی افزود: در سخنان معصومان(ع) از دختران با واژه هایی چون، ریحانه (گل)، قواریر (بلورها)، و حسنه (نیکی) یاد شده است که هر یک نشان از  جایگاه خاص و ویژه ای است که درباره دختران بکار برده شده است .

وی ادامه داد: ما و همه نهادها و ارگانهای فرهنگی وظیفه داریم که این جایگاه را تبیین نموده و به بهترین شکل ممکن به مردم نشان دهیم .

در پایان به منظور ایجاد فضایی شاداب و پرنشاط، برنامه‌هایی از جمله اهداء جوایز به قید قرعه، مسابقه فرهنگی، اجرای گروه سرود و سایر برنامه‌های متنوع اجرا شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.