توزیع بیش از 25 هزار تراکت روز دختر در بین مدارس سنندج
23 اردیبهشت 1403 - 1:36
شناسه : 17981
بازدید 18
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: به مناسبت روز دختر و برپایی جشن بزرگ مثل ستاره بیش از 25 هزار تراکت در بین دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان سنندج توزیع شد .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: به مناسبت ایام الله دهه کرامت و برگزاری جشن بزرگ روز دختر از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج با همکاری مربیان قرآنی تراکت شرکت در جشن در بین مدارس شهرستان سنندج توزیع شد.

وی افزود: این اقدام در راستای حضور حدأکثری دختران همراه با خانواده های آنان در جشنی که برای آنها تدارک دیده شده است صورت گرفت.

حجت‌الاسلام محمد خواه با اشاره به محبت و عشق ورزی الهی به عنوان یکی از شاخصه های اصلی حضرت معصومه(س)؛ توجه دختران مسلمان را به سیره بانوی کرامت ضروری دانست و گفت: اگر دختران ما بدانند که کسی جز خدا و اهل بیت(س) لایق محبت ورزیدن نیست، هیچگاه دستورات الهی را زیر پا نمی گذاشتند و از اهمیت حیا و عفت غافل نمی شدند.

وی عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه پس از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها؛ تنها بانوى بزرگوارى است كه زیارت مأثور دارد واین بیانگر اوج عظمت و مقام والاى این بانوى گرانقدر اسلام است.

گفتنی است جشن روز دختر 24 اردیبهشت ماه در استادیوم گولان سنندج با حضور چند هزار نفری مردم، جوانان و نوجوانان و حضور هنرمندان ملی و استانی برگزار خواهد شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.