گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در سروآباد
27 اردیبهشت 1403 - 10:46
شناسه : 18030
بازدید 26
1
مراسم سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان با حضور جمعی از مسئولین ادارات، امامان جمعه و جماعت و مردم در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، مراسم سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان با حضور جمعی از مسئولین ادارات، امامان جمعه و جماعت و مردم در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام عاصمی رئیس دادگستری شهرستان سروآباد با اشاره به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در 22 اردیبهشت ماه سال 1388 بیان کرد : روزی که رهبر معظم انقلاب وارد کردستان شدند آنچنان مورد استقبال گرم مردم ولایتمدار این استان قرار گرفتند که خاطره‌اش همیشه در اذهان مردم این دیار باقی می ماند.

وی افزود :  این سفر نورانی که به استان کردستان دستاوردها و مواهب معنوی و مادی فراوان با اثراتی پایدار و گره گشا در حوزه‌های مختلف به همراه داشت را گرامی می‌داریم و امید است که در سایه لطف پروردگار و بهره مندی از رهنمودهای آن حکیم فرزانه عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی به ویژه استان کردستان را در عرصه های مختلف شاهد باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.