اردوی یک روزه با قرآن در طبیعت برگزار شد
29 اردیبهشت 1403 - 10:36
شناسه : 18134
بازدید 56
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: اردوی یک روزه "با قرآن در طبیعت" جهت آشنایی و آشتی بیشتر دانش آموزان با آیات قرآن مرتبط با طبیعت در روستای خانم آباد شهرستان کامیاران برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سید مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و با هدف آشنایی و اُنس بیشتر دانش آموزان با آیات قرآن کریم مرتبط با طبیعت اردوهای یک روزه با عنوان “با قرآن در طبیعت” توسط این این اداره برگزار شد.

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: به همین منظور اداره تبلیغات اسلامی با همکاری روحانی مستقر روستای “خانم آباد” حجت الاسلام سید علی حسینی این اردو را با حضور دانش آموزان فعال فرهنگی و قرآنی در طبیعت این روستای  صورت گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردوها، ایجاد فضایی شاد و مفرح برای دانش آموزان جهت آموزش قرآن در طبیعت و انس بیشتر با مفاهیم قرآنی بود.

حجت الاسلام دهقانی در ادامه گفت: در این اردوها، برنامه های متنوعی از جمله آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، آموزش مفاهیم قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی و همچنین تفریح و بازی در طبیعت برای دانش آموزان اجرا شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این اردوها مورد استقبال دانش آموزان و خانواده های آنان قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های بیشتر، زمینه های انس و الفت بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم را فراهم نماییم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.