روز دختر بهانه ای برای قدرشناسی از منزلت و جایگاه مادران آینده است
29 اردیبهشت 1403 - 11:21
شناسه : 18149
بازدید 26
3
فرماندار سقز گفت: روز دختر بهانه ای برای قدرشناسی از منزلت و جایگاه مادران آینده است
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ به مناسبت روز دختر و دهه کرامت، جشنی با عنوان “کچانی کوردی ئیرانی” در پارک مولوی شهر سقز با حضور جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

در این مراسم، جعفر توان، فرماندار سقز، ضمن تبریک این روز به تمام دختران، به جایگاه و منزلت والای زن در اسلام اشاره کرد و گفت: “دختران، مظهر پاکی و نجابت هستند و موضوع پاکدامنی آنها در دین اسلام اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با تاکید بر اینکه دختران امروز، مادران و نسل‌آفرینان فردا هستند، از آنها خواست که از حضرت فاطمه زهرا (س)، الگوی مناسبی برای نسل آینده باشند و در کنار ترویج فرهنگ کارآفرینی، فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، در تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیز تلاش کنند.

عبدالله رشیدی‌‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان نیز در این مراسم با اشاره به نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف، آنها را از جمله افتخارآفرینان کشور دانست و گفت: “حفاظت از دیانت، فرهنگ، اصالت و خانواده بر همه ما واجب است.

وی همچنین به اهمیت فرزندآوری و افزایش جمعیت اشاره کرد و از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به عنوان گامی مهم در این راستا نام برد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.