سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان موهبتی الهی با دستاوردهای ارزشمند
30 اردیبهشت 1403 - 17:10
شناسه : 18153
بازدید 19
2
فرماندار ویژه سقز در مراسم اردیبهشت معطّر، سالروز تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب و مراسم بزرگداشت سوم خرداد با گرامیداشت این دو یوم خجسته اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با سفر خود به شهرستان سقز، منطقه را منور فرمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ جعفر توان، فرماندار شهرستان سقز با اشاره به برکات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان، اظهار داشت: این سفر دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشت که از جمله آنها می توان به افزایش وحدت ملی، جذب سرمایه گذاری های کلان دولتی، توسعه اقتصادی و اجرای طرح های عمرانی تاثیرگذار در روند پیشرفت استان و شهرستان سقز، ارتقای جایگاه کردستان از نظر امنیتی، معرفی این استان به عنوان سرزمین فرهنگ و هنر و فداکاری های بزرگ، افزایش سرمایه گذاری، تخصیص اعتبارات مناسب عمرانی برای تکمیل طرح ها و احترام به مذاهب و مقدسات آنها اشاره کرد.

وی با اشاره به اعتبارات مناسب عمرانی ویژه سفر رهبر معظم انقلاب که به طور کامل تخصیص یافته است، عنوان کرد: این امر موجب جهشی عظیم در روند عمرانی استان شده است و لازم است روحانیون و اقشار مختلف مردم در قالب جهاد تبیین، دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی برای مردم تشریح و تبیین کنند.

فرماندار سقز همچنین از استقبال و حضور مردم در مراسم جشن بزرگ دختران و برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر نمود.

محمدپناه، مدرس و استاد دانشگاه نیز در این مراسم با گرامیداشت این دو یوم خجسته عنوان نمود: نوع حکمرانی در کشورمان مبتنی بر مردم است و عدالت اجتماعی، کرامت انسانی، آزادی و استکبار ستیزی از مهمترین شاخصه های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان را نقطه عطفی در توسعه یافتگی این استان از نظر عمرانی، فرهنگی و سایر شاخص ها دانست و افزود: افزایش وحدت ملی و جذب سرمایه گذاری در ابعاد مختلف از مهمترین دستاوردهای این سفر بود.

محمدپناه با اشاره به استقبال پرشور مردم سقز از رهبر معظم انقلاب، این حضور را برگ زرینی در افتخارات این شهرستان دانست.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین اهداف شوم دشمن در قبال نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: تغییر باورها، رفتار و ساختار از جمله اهداف دشمن در تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی است که رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص آن هشدار داده اند.

محمدپناه، خدمات صادقانه به مردم را بهترین راهکار برای مقابله با دشمن دانست و در ادامه به تشریح آثار و ابعاد و دستاوردهای فتح خرمشهر پرداخت و گفت: ظهور قدرت دفاعی ایران، ثبات داخلی، بازدارندگی خارجی و تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه ای از جمله دستاوردهای این فتح غرورآفرین است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.