کارگاه آموزشی “جوانی جمعیت و دستاوردها” در اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد
30 اردیبهشت 1403 - 13:05
شناسه : 18166
بازدید 32
3
به مناسبت هفته ملی جمعیت، کارگاه آموزشی با عنوان "جوانی جمعیت و دستاوردها" در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ به مناسبت هفته ملی جمعیت، روز یکشنبه مورخ 30 اردیبهشت ماه 1403 به همت واحد جوانی جمعیت مرکز بهداشت، کارگاه آموزشی با عنوان” جوانی جمعیت و دستاوردها” در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.

حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در ابتدای این کارگاه آموزشی ضمن اشاره و تاکید بر تحکیم بنیان خانواده ، مباحثی را در زمینه اهمیت هویت دینی نقش مادری و همچنین اهمیت جوانی جمعیت و نقش آن در پیشرفت کشور بیان کرد.

در ادامه و قبل از ارائه مباحث اصلی ، محتوای آموزشی در قالب موشن گرافی با موضوعات فرزندان بزرگترین سرمایه های زندگی، آسیب های تک فرزندی و همچنین کتابچه قانون حمایت از خانواده و جمعیت به نمایش در آمد.

کویستان شیرزادی کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جوانی جمعیت مرکز بهداشت ضمن خیرمقدم حاضرین و قدردانی از همکاری و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، ضمن اعلام روز شمار و مناسبت های هفته ملی جمعیت، هدف از برگزاری کارگاه را ارتقاء سطح آگاهی جامعه بیان کرد.

بهیه اختر کارشناس مامایی مرکز بهداشت نیز با معرفی مرکز ناباروری سطح دو شهرستان و خدمات این مرکز ، مطالبی را در خصوص ناباروری، علل آن و راه های برطرف کردن این مشکل در زوجین ارائه نمود.

در پایان ضمن نمایش ویدیو آموزشی با موضوع “اصول شش گانه طب ایرانی با تاکید ناباروری ” به سوالات حاضرین در خصوص مباحث ارائه شده در این کارگاه پاسخ داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.