برگزاری مجلس ختم شهدای خدمت در سقز
31 اردیبهشت 1403 - 20:47
شناسه : 18272
بازدید 37
4
مجلس ختم شهدای خدمت در مسجد جامع شهرستان سقز با حضور اقشار مردم این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ ماموستا ابن الخیاط امام جمعه شهرستان سقز در مراسم تعزیت، سوگواری و نکوداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید والامقام سید الشهدای خدمت، خادم الرضا (ع) و خادم ملت دکتر سید ابراهیم رئیسی، شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر عرصه خدمت را تسلیت گفت.

حاج ماموستا محمود ابن الخیاط از خدمات ارزشمند شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را ارج نهاد و عنوان نمود: بر اساس آیات قرآن، چنین افرادی در زمره کسانی هستند که با خدای خود برای خدمت عهد بستند و به آن عمل نمودند.

حاج ماموستا ابن الخیاط، شهادت در راه خدمت به مردم را از زمره انواع شهادت در راه خدا دانست و اظهار داشت: ملت ایران در غم از دست دادن رئیس جمهور محبوب خود، در مصیبتی سخت به سر می‌برد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، پیروی از شریعت و دین مبین اسلام توسط مسئولان را از شاخص های حکمرانی در کشور برشمرد و ادامه داد: عدم وابستگی به شرق و غرب، حفظ استقلال کشور و عزت ایران از دیگر شاخصه هاست.

در این آئین، در قالب محفل انس با قرآن با حضور ماموستا آدمی و قاریان برتر، آقایان ابراهیم رحیم پور و کمال قریشی آیاتی از کلام الله مجید را با صوت دلنشین خود تلاوت نمودند و حاضرین در مجلس فیض معنوی تلاوت قرآن کریم را بردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.