مراسم گرامیداشت شهادت حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه در سروآباد
03 خرداد 1403 - 14:37
شناسه : 18304
بازدید 36
3
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی، شهدای گرانقدر هیات همراه ایشان، با حضور باشکوه مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان سروآباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ مراسم بزرگداشت سید الشهدای خدمت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی، مردمی و شهدای گرانقدر هیات همراه ایشان، با حضور باشکوه مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان سروآباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حاج ماموستا حسینی، امام جمعه شهرستان سروآباد، در سخنانی ضمن عرض تسلیت، این حادثه را بسیار تلخ و غمبار و ضایعه ای بزرگ و سخت دانست و گفت: دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری مردمی و محبوب که شبانه روز در تلاش و کوشش و سفر به استانهای مختلف جهت حل مشکلات مردم بود که در راه مجاهدت و خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسید.

در ادامه حسن زارعی فرماندار سروآباد بیان کرد: رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلاء و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

وی مردمی بودن را ویژگی دیگر آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی دانست و تصریح کرد: آنچه امروز برای همگان دارای اهمیت است ادامه مسیر و امیدی است که رییس جمهور محبوب در دل ملت ایجاد کرده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.