مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت در روستای قلعه جی شهرستان سروآباد
03 خرداد 1403 - 16:43
شناسه : 18311
بازدید 63
7
مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت، سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در روستای قلعه جی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ مراسم تعزیت و سوگواری و بزرگداشت یاد و خاطره شهید سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در روستای قلعه جی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد برگزار شد.

در این مراسم زارعی فرماندار شهرستان سروآباد بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند، بدون تردید خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

وی عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و کم نظیر انقلاب اسلامی بود.

فرماندار شهرستان سروآباد تصریح کرد: همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با عبادت و سحر و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام رجایی و باهنر پیوست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.