سومین مراسم شهادت جانسوز شهید رئیسی در مسجد جامع مریوان
03 خرداد 1403 - 18:42
شناسه : 18415
بازدید 38
2
با همت اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد؛ با حضور پرشور مردم شهیدپرور مریوان، مسئولین شهرستان و روحانیون معزز، مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر در مسجد جامع شهرستان مریوان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی؛ سومین مراسم شهادت جانسوز و جانگداز سید محرومان شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، ریاست جمهوری و یاران شهیدش در مسجد جامع شهرستان مریوان و با حضور مسئولین این شهرستان، ماموستا شیرزادی، امام جمعه، اسماعیل احمدی، فرماندار، حجت الاسلام حسن وراهرام، رئیس تبلیغات اسلامی و اعضای شورای تأمین این شهرستان برگزار شد.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان، در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش ضمن عرض تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت ایران، و به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، اظهار داشت: “این اولین بار نیست که ملت ایران، در طول تاریخ انقلاب، شاهد از دست دادن یاران و بزرگان خود بوده است.

وی افزود: تاریخ انقلاب گواه است که همواره، عناصر خدوم و مجاهد که از متن انقلاب برخاسته و بر میدان مجاهدت قدم نهاده‌اند، شهادت را سرلوحه خود قرار داده‌اند.”

فرماندار مریوان با اشاره به حضور بیش از نود شخصیت و گروه سیاسی از سراسر دنیا در مراسم تشییع و ترحیم شهید رئیسی و همراهانش، گفت:جهانیان با حضور در این مراسم، همبستگی عمیق خود را با مردم ایران در این غم بزرگ به نمایش گذاشتند و اندوه خود را از فقدان این شخصیت‌های برجسته ابراز داشتند.

احمدی در ادامه، ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، با ادای احترام به شهیدان این واقعه، به خصوص شهید یدالله محمدی و بهنام محمدی، و دیگر دلاورمردان شهید، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.