تقویت بعد معنوی جامعه اولویت اصلی فعالیت های قرآنی است
06 خرداد 1403 - 14:27
شناسه : 18557
بازدید 26
2
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئيس اداره تبليغات اسلامی بيجار با اشاره به رشد و گسترش فعاليت‌های قرآنی گفت: ترويج باورهای دينی و ارزش‌های اسلامی در اولويت برنامه‌های اداره تبليغات اسلامی بيجار قرار گیرد.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان ضمن بيان اين خبر اظهار كرد: ترويج باورهای دينی و ارزش‌های اسلامی، تقويت فعاليت‌های قرآنی برای تقويت بعد معنوی جامعه، تلاش برای ايجاد محيط فرهنگی در بيجار و كمك به رشد و شكوفايی جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان از جمله اهداف اين اداره برای رسيدن به اهداف دينی و اسلامی است.

وی اعلام كرد: شهرستان بيجار با داشتن هيئت‌های متعدد مذهبی پيشتاز در عرصه فرهنگی و دينی است و جوانان بسياری مشغول ارائه خدمات دين و مذهبی در اين هيئت‌ها هستند.

حجت الاسلام جمادیان با اشاره به اينكه اين هيئت‌ها به‌مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال به اجرای برنامه می‌پردازند، عنوان كرد: حضور جوانان و نوجونان در هيئت‌های مذهبی نشان از ايمان و اعتقاد مردم و پايبندی به ارزش‌های دينی است.

رئيس اداره تبليغات اسلامی بيجار در پايان به نقش هيئت‌های مذهبی در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره كرد و ياد آور شد: هيأت‌های مذهبی نقش مؤثری در پيشبرد اهداف دارند و با نظارت اداره تبليغات اسلامی برنامه‌های مناسبتی را به بهترين نحو ممكن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.