برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سروآباد
09 خرداد 1403 - 16:58
شناسه : 18584
بازدید 40
7
جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مسئولین ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مسئولین ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد.

در این جلسه زارعی فرماندار سروآباد ضمن تسلیت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: برگزاری مراسم‌ سالروز ارتحال امام راحل علاوه بر تجدید بیعت با ایشان حرکتی حیاتی برای یادآوری و شناساندن شخصیت بزرگ معمارکبیر انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید جامعه است.

وی افزود: امام خمینی با توکل به خداوند متعال و با دوراندیشی خویش انقلابی را پایه ریزی و پیروز گردانید که در تمام جهان بی نظیر بود و امروز الگویی برای تمامی ملت‌های آزاده و مظلوم جهان است.

در ادامه حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد بیان کرد: از آثار و بركات انقلاب خميني كبير (ره) امنيت، آرامش و آسايش جامعه است، امنيت و آسايشي كه ميهن اسلامي را به يك جزيره امن و امان در منطقه پر از آشوب و فتنه تبديل كرده است.

وی تصریح کرد: امروز با زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حیات سیاسی این نهضت و آرمان های امام خمینی(ره) و نهضت ایشان به پیش می رود و باید شاکر نعمت رهبری ایشان باشیم و تلاش کنیم آرمان های امامین انقلاب به نحو شایسته تحقق یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.