ساخت سازه فلزی اِلمان شهید گمنام در شهرستان دهگلان
10 خرداد 1403 - 17:17
شناسه : 18600
بازدید 28
5
حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از ادامه فرایند عملیات تکمیل و ساخت سازه فلزی اِلمان شهید گمنام شهر دهگلان با پیگیری های اداره تبلیغات اسلامی دهگلان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از ادامه فرایند عملیات تکمیل و ساخت سازه فلزی اِلمان شهید گمنام شهر دهگلان با پیگیری های اداره تبلیغات اسلامی دهگلان خبر داد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: المان ها به عنوان ابزاری ارزشمند و مهم، نقشی کلیدی در معرفی هویت و فرهنگ یک شهر ایفا می کنند.

وی تصریح کرد؛ اِلمان شهید گمنام در فضای باز پارک تفریحی لاله، نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت است که به زیبایی این ارزش ها را به مردم منعکس می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: هویت هر جامعه، نشان دهنده فرهنگ آن جامعه است و فضاهایی که بیانگر فرهنگ فداکاری، ایثار و مقاومت باشند، موجب آرامش، امنیت و مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در برنامه های دینی و فرهنگی می شوند و المان های شهدای گمنام، بهترین وسیله برای رساندن پیام های مختلف شهدا هستند که نشان دهنده فرهنگ، هویت، مذهب و تاریخ یک شهر و یک کشور است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.