جلسه هماهنگی ارتحال حضرت امام خمینی(ره) وقیام شهدای 15 خرداد در کامیاران برگزارشد
12 خرداد 1403 - 17:37
شناسه : 18622
بازدید 25
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام والمسلمین دهقانی گفت: سالروز ارتحال امام(ره) فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با گفتمان و آرمان‌های ایشان است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام مهدی دهقان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران، در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، با تسلیت شهادت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و هیئت همراه ایشان، اظهار کرد: شخصیت بی‌نظیر امام راحل(ره) منشأ برکات و خیرات فراوانی برای ملت ایران و جهان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه شهدای والامقام، جایگاه رفیعی نزد خداوند دارند، افزود: این شهدای گرانقدر خود را مرید و رهرو امام خمینی(ره) می‌دانستند و اگر فداکاری‌ها و جانفشانی‌های امام راحل(ره) نبود، اسلام و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به عزت و اقتدار امروز دست نمی‌یافتند.

وی با ذکر اینکه اندیشه و سیره امام(ره) باید برای همگان به‌ویژه نسل جوان بازبینی و بازگویی شود، ادامه داد: بسیاری از ما که رفاه و امنیت امروز را مرهون زحمات امام(ره) و شهدا هستیم، گاه نسبت به توجه به اندیشه‌های ایشان غفلت و ابعاد مختلف شخصیت ایشان را فراموش می‌کنیم.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به شرایط جهان در زمان نهضت امام خمینی (ره) گفتند: در آن زمان، جهان تحت سلطه غرب و شرق بود اما امام خمینی (ره) با شجاعت و درایت، آرمان حکومت اسلامی را با شعار «نه شرقی و نه غربی» مطرح کردند و توانستند با رهبری هوشمندانه و مدبرانه خود، فرهنگ انقلاب اسلامی را نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان اشاعه دهند.

فرماندار شهرستان کامیاران دکتر ثقفی نیا با اشاره به اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ۱۴ خردادماه و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان، افزود: مراسم محوری بزرگداشت این روز در مسجد امام حسین(ع) برگزار میشود.

وی در پایان برخی انتظارات از اعضای ستاد بزرگداشت برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه را یادآور شد و گفت: ترسیم و تبلیغ و بازخوانی سیره و اندیشه امام(ره) در برنامه‌های بزرگداشت، بازخوانی ابعاد قیام ۱۵ خرداد و پیوند مردم و روحانیت، برگزاری برنامه‌های بزرگداشت در نمازخانه‌های ادارات، فضاسازی تبلیغی و تبلیغات شهری و روستایی، تولید برنامه‌های قوی محتوایی از سوی رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما با محوریت تبیین خدمات شهدای خدمت و … از جمله این انتظارات است که شرح وظایف هر دستگاه نیز مشخص شده است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.