بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران  از خانه عالم روستای وندرنی سفلی
12 خرداد 1403 - 18:01
شناسه : 18626
بازدید 31
6
گزارش: حجت الاسلام دهقانی گفت: خانه های عالم یکی از مراکز نشر احکام اسلامی و دینی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام دهقانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران از خانه عالم روستا وندرنی سفلی بازدید به عمل آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با تاکید بر ضرورت مرمت و بازسازی خانه عالم روستای وندرنی، گفت: خانه های عالم یکی از مراکز مهم نشر احکام اسلامی و دینی در روستاها هستند و با احداث این خانه ها، اهالی روستاها از حضور روحانیون و مبلغان بهره مند می شوند و می توانند بسیاری از مسائل و مشکلات و شبهات خود را از طریق مبلغان در روستا رفع کنند.

حجت الاسلام دهقانی: به نقش مهم مبلغین در ارتقای سطح فرهنگی، دینی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه اشاره کردند. ایشان با استناد به بررسی‌های انجام شده، بیان داشتند که حضور مبلغین در مناطق مختلف، موجب رشد چشمگیرتر این شاخص‌ها در مقایسه با سایر مناطق می‌شود.

دهقانی تصریح کرد: هدف عمده از ساخت خانه های عالم ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و احکام اسلامی و ایجاد زمینه جهت ارتباط چهره به چهره مردم با روحانیون است است که با احداث این خانه های عالم در روستاها از حضور روحانیون و مبلغان بهره مند می شوند و می توانند بسیاری از مسائل و مشکلات و شبهات خود را از طریق مبلغان در روستا رفع کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.