خدمت به مردم از دغدغه های جدی حضرت امام(ره) بود
12 خرداد 1403 - 14:12
شناسه : 18642
بازدید 22
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: حضرت امام خمینی(ره) نسبت به دو موضوع دغدغه جدی داشت یکی اسلام و دیگری خدمت به مردم بود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در سالروز وفات حضرت آیت الله امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضرت امام نسبت به دین خود و جامعه دغدغه بسیار داشت و عمرشریف خود را به معرفی اسلام و عمل به آن سپری نمود و اهتمام و تاکید بر این داشت که اسلام به جهانیان معرفی شود و خود عامل به آموزهای دین مبین بود و سپس دیگران را به آن دعوت می نمود.

 وی افزود: دغدغه جدی امام خمینی(ره) مردم و رسیدگی به نیازهای آن ها بود آن امام عزیز خود را خدمت گزار مردم و آنها را ولی نعمت خود می دانستند و خدمت به مردم از توصیه های موکد حضرت امام به مسئولین بود.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: باید به این نکته عنایت داشت که رمز و راز ماندگاری حضرت امام(ره) در دل های مردم همین روحیه خدمتگزاری به مردم و دین است که همانند رئیس جمهور شهید که با الگوگیری از سیره و مکتب امام، خود را خادم جمهور می دانست و به فیض عظمای الهی نائل و در دلها ماندگار شدند؛ ما هم بیش از پیش سیره امام عزیز را سر لوحه کار خود قرار دهیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.