ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان بازگو و تبیین شود
13 خرداد 1403 - 19:21
شناسه : 18648
بازدید 21
4
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار گفت: لازم است تا ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان ضمن تسلیت ارتحال امام راحل اظهار کرد: امام خميني(ره) ابرمرد تاريخ بود که بعد از انبياء و اولياء الهي نمونه آن در هيچ عصري نبوده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تلاش در راستای تحقق آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب  افزود: بعد از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری راه ایشان را ادامه دادند و تأکید ایشان نیز بر این است که در تمامی زمینه ها باید به دنبال اندیشه های حضرت امام (ره) باشیم.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد و این عزتی که ایران اسلامی در جهان دارد مرهون معمار کبیر انقلاب است.

وی عنوان کرد: لازم است تا آثار و برکات رهبری خردمندانه امام راحل  و پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید برای جوانان به خوبی تبیین شود تا آنان نیز نقشی آگاهانه در تداوم انقلاب داشته باشند

رییس تبلیغات اسلامی بیجار خاطر نشان کرد: انتظار مي رود مراسم گراميداشت سالگرد رحلت امام خميني (ره) با حضور و استقبال قابل توجه مردم بيجاری و مديران ادارات و سازمان هاي دولتي برگزارشود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.