نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکا موجب تقویت روحیه آزادیخواهی آنان در حمایت از فلسطین شد
12 خرداد 1403 - 9:42
شناسه : 18702
بازدید 35
6
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان: حجت الاسلام جلیل مختاری نیا با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی گفت: این پیام، عاملی مهم در تقویت روحیه مقاومت مردم فلسطین و تشویق آزادیخواهان جهان به حمایت از این ملت مظلوم است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام جلیل مختاری نیا معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)، با اشاره به خیزش عظیم و اعتراضات گسترده دانشجویان در دانشگاه‌های سراسر جهان، این اقدام را فرصتی مغتنم برای رساندن صدای مظلومیت فلسطین به گوش آزادی خواهان و جهانیان دانست.

وی افزود: این اعتراضات، دولت آمریکا را نیز تحت فشار قرار می‌دهد تا در مواضع خود در قبال رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: با ادامه اعتراضات و افزایش آگاهی جهانی، شاهد به رسمیت شناخته شدن و در نهایت تاسیس دولت مستقل فلسطین خواهیم بود.

حجت الاسلام مختاری نیا با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی افزود:  این پیام، عاملی مهم در تقویت روحیه مقاومت مردم فلسطین و تشویق آزادیخواهان جهان به حمایت از این ملت مظلوم است.

حجت الاسلام مختاری نیا در پایان افزود: ما ایمان داریم که با همدلی و اتحاد، می‌توانیم صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و به یاری آنها در رسیدن به آزادی و استقلال خود بشتابیم؛ باشد که خداوند متعال یار و یاور مظلومان عالم باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.