عطر صلوات و یاد امام در ایستگاه صلواتی شهدای خدمت دهگلان
16 خرداد 1403 - 9:56
شناسه : 18721
بازدید 41
5
حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از برپایی ایستگاه صلواتی شهدای خدمت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد در ورودی این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از برپایی ایستگاه صلواتی شهدای خدمت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد در ورودی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین ارکان انقلاب اسلامی و از اصول جدایی‌ناپذیر آن است و این امر همواره مورد تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بوده است لذا ما نیز وظیفه داریم بر اساس رسالت و تعهدی که بر عهده داریم، تمام اموری که می‌تواند به نحوی خدمتی به مردم ارائه دهد را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: اخیراً شاهد بودیم که بهترین یاران نظام و انقلاب در همین راه جان خود را فدا کردند و رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان در راه خدمت به مردم این مرز و بوم به شهادت رسیدند و نامشان در تاریخ جاودانه شد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های این شهدا بود و امروز پس از این واقعه، وظیفه ما در این مسیر دوچندان شده است و باید با تمام توان جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بیشتر به کار گیریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.