غنی‌سازی اوقات فراغت موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود
16 خرداد 1403 - 20:40
شناسه : 18723
بازدید 15
1
رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت با برنامه‌های مناسب، موجب مقابله با تهدیدها ی دشمنان و کاهش آسیب های اجتماعی موجود می شود.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد : غنی‌سازی اوقات فراغت موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شده و در این راستا باید اقدامات جدی انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های قرآنی بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا با اجرای برنامه های الحادی جوانان را منحرف کنند و ضربه بزرگی را به پایه های اسلام وارد کنند اما در این میان اجرای برنامه های متنوع دینی و قرآنی بهترین راه مقابله با افکار و اعمال دشمنان است.

حجت الاسلام جمادیان به برخی از برنامه های در نظر گرفته اشاره کرد و اظهار داشت: ازجمله برنامه‌هاي تابستاني تهيه و توليد نشريات فرهنگي جوان، اجرای مسابقات فرهنگي، برگزاری کلاس های تفسیر ،مفاهیم ،حفظ و ترتیل قرآن از جمله برنامه های در نظر گرفته در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پايان تصريح كرد: در اين ميان برنامه ريزي صحيح مسئولان امر و تبليغات رسانه‌ها مي‌تواند نقش موثري در بهبود وضعیت فرهنگی داشته باشد و جوانان با بهره گيري از معارف اسلامي راه سعادت و موفقيت را در پيش گيرند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.