خدمات دولت شهید رئیسی در کردستان ملموس است
13 خرداد 1403 - 11:44
شناسه : 18790
بازدید 16
0
امام جمعه شهرستان کامیاران: امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: خدمات و برنامه های دولت رئیسی شهید در کردستان و برای مردم استان کاملا مشهود و ملموس است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ ماموستا سید محسن حسینی در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور شهید حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان که با حضور اقشار مختلف مردم و وزیر کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در تمام نظریات سقراط،و افلاطون عنوان شده که برای اداره یک جامعه مترقی و پیشرفته آیا قانون خوب لازم است یا افراد خوب کدامیک از آنها می توانند چنین جامعه ای را اداره کنند؟.

وی در ادامه گفت: اسلام که مکتبی حیات بخش است می گوید هم قانون خوب و هم افراد با کفایت و خوب می تواند جامعه ای خوب را اداره کند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هم قانون خوب و هم افراد خوب برای اداره مملکت و خدمتگذاری بهتر به مردم لازم است؛ ثانیاً در بین مادی گرایان و در بین الهیون مومن این مسئله وجود دارد که در این دنیا و تا آخرت یزیدیان باید یزیدیت و زورگویان، زورگویی کنند و باید مظلومان همانطور مظلوم بمانند یا حساب، کتاب، مبدأ و معاد داشته باشند.

ماموستا حسینی تصریح کرد: طبیعتا مادیون این گونه عقیده دارند همانطور هست و همانگونه می ماند و بعضی از الهیون هم می گویند این گونه نیست و دنیا زودگذر است.

وی در ادامه گفت: به یاد داریم زمانی که دولت مردمی سر کار آمد در اندیشه های خود صرفنظر نکرد و زمانی که شهید رئیسی به شهادت رسید و به رحمت الهی پیوست، کاخ های ستم با عظمت و هیمنه شان مجبور شدند تعظیم و سکوت کنند و یکی از دیپلمات ها در رسانه ملی اعلام کرد که سه دولت خواهش آنان این بود که به عضویت اقتصاد جهان شناگهای و بریکس بیایند اما نتوانستند اما این مهم با اقتدار و قدرتی که دکتر رئیسی قائل بود توانست عضو شود.

وی ضمن خیر مقدم به وزیر کشور در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: اگر حوادث غیر مترقبه در کشورمان وجود داشت اگر دشمن قصد داشت هزاران مشکل برای کشورمان درست کند؛ ولی در کردستان و سایر شهرهای کشور ما با تبعیت از فرامین رهبری توانستند دشمن را مأیوس کنند و امروز کردستان و مشرق زمین مفتخر به این امنیت حاکم دارند و یکی از افتخارات دولت سیزدهم بود.

ماموستا حسینی تصریح کرد: مردم کردستان چند ماه گذشته با همین اجتماع بزرگ از رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی در سفر سوم به کردستان استقبال باشکوه و بی نظیری داشتند همانطور که امروز در مراسم بزرگداشت ایشان شرکت کردند و از زحمات ایشان قدردانی می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.