فعاليت تابستانی خانه های قرآن شهری در بیجار آغاز شد
16 خرداد 1403 - 13:24
شناسه : 18791
بازدید 22
1
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بیجار از آغاز فعاليت تابستانی خانه هاي قرآن شهري در بیجار خبر داد .
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بیان این خبر اظهار داشت: مساجد و خانه هاي قرآني به عنوان یکی از پایگاه های اصلی اوقات فراغت تابستان جوانان و نوجوانان هستندو باید برنامه ریزی های خوب و دقیقی در این راستا تحقق پذیرد.

وی افزود: در همين راستا برنامه هاي بسياري در دستور کار اداره تبليغات اسلامي شهرستان بیجار قرار گرفته است که اين برنامه ها در جهت هر چه پربارتر کردن اوقات فراغت جوانان سطح شهرستان است.

حجت الاسلام جمادیان با بيان اينکه بیجاری ها مردمانی متدین و با تقوا هستند اظهار داشت: فضاي معنوي شهر بیجار و اعتقاد مردم باعث شده تا روح دینی و اعتقادی در این جامعه رواج یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه یکی از رسالت های ما به عنوان سربازان فرهنگی در مقابله با حجم بالای تهاجم های فرهنگی دشمن بهره گیری از مباحث قرآنی در حوزه فرهنگ است، گفت: خانه های قرآنی به عنوان مراکز ترویج فعالیت های قرآنی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان با اشاره به این مطلب که نشر و آموزش معارف قرآنی بهترین فعالیت فرهنگی است چرا که فرهنگ هم انسان ساز و انسان سوز است، یاد آور شد: گسترش و ترویج فعالیت ها و محافل قرآنی نیاز امروز جامعه است.
انتهای پیام/

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.