برگزاری مراسم شب شهادت امام جواد (ع) در شهرستان قروه
18 خرداد 1403 - 8:08
شناسه : 18900
بازدید 36
4
مراسم عزاداری شهادت امام جواد علیه السلام شامگاه جمعه 18 خرداد ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ مراسم عزاداری شهادت امام جواد علیه السلام شامگاه جمعه 18 خرداد ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.

حجت الاسلام پورذهبی در این مراسم با اشاره به ویژگی های امام جواد علیه السلام، امامت ایشان در دوران کودکی را از جمله برجسته ترین خصائص آن حضرت برشمردند و اظهار داشت: با وجود سن کم امام جواد (ع) در زمان امامت، عظمت علمی ایشان به گونه ای بود که مخالفان و موافقان همگی به علم و دانش ایشان اذعان داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اخلاص در عمل، خاطرنشان کرد: از دیدگاه امام جواد علیه السلام، اعمال باید با اخلاص انجام گیرد، چرا که ممکن است عملی با خلوص نیت انجام شود، اما عامل آن بعد از انجام عمل، آن را به ریا و ناخالصی آلوده کند و از ثواب الهی بی بهره بماند.

لازم به ذکر است که همزمان با سالروز شهادت امام جواد علیه السلام، مراسم عزاداری در شهرهای دلبران، سریش آباد و همچنین در مساجد مهدیه و سیدالشهداء (ع) این شهرستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.