نشست چله خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در قروه
21 خرداد 1403 - 10:41
شناسه : 18943
بازدید 37
3
نشست هم‌اندیشی چله خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ نشست هم اندیشی چله خدمت و حضور حداکثری در انتخابات با حضور حجت الاسلام رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، هیئت همراه و با حضور مسئولین هیئت های مذهبی، مؤسسات قرآنی و فعالان فرهنگی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام رازیانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و همراهان رئیس جمهور، به تبیین خدمات ارزشمند شهدای خدمت پرداخت.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: ما شخصیت بزرگی رو از دست دادیم و حقیقتا این یک ضربه و این یک سلمه و یک شکافی بود که پر کردن اون بسیار سخت و دشوار است؛ اما به لطف خدا با رهبری و با هدایت رهبر معظم انقلاب صدمه ای به نظام اسلامی و امور مردم وارد نشد.

حجت الاسلام رازیانی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین به عنوان فریضه فوری، خاطرنشان کرد: که وظیفه همگان است که خدمات شهدای خدمت و به طور کلی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی برای مردم تبیین کنند تا خدای ناکرده این خدمات به انحراف کشیده نشود.

وی تصریح کرد: این وظیفه و تکلیف ما است به عنوان مبلغ، به عنوان هیئت، به عنوان چهره های قرآنی و به عنوان ذاکر اهل بیت (ع) و هر دلسوزی در این جبهه انقلاب اسلام که اگر ما غفلت کنیم از بیان ویژگی های دولت انقلابی و دولت خدمت گذار مردم و دولتی که عزت را به کشور ما بخشید و دولت مقاومی که زورگویان را به التماس وادار کرد.

حجت الاسلام رازیانی در ادامه به تشریح مفهوم “چله خدمت” پرداختند و از حاضرین در جلسه خواستند که با مشارکت در این پویش، به ترویج فرهنگ خدمت به مردم و تبیین خدمات نظام کمک کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه سخنان خود، ضمن ارائه نمونه هایی از خدمات پویش چله خدمت، از جمله ویزیت رایگان توسط پزشکان و توزیع نان توسط نانوایی ها به نیازمندان، از حاضرین در جلسه دعوت کرد که با ارائه ایده ها و اقدامات مرتبط با تخصص خود در این پویش مشارکت نموده و به غنی تر شدن آن کمک کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.