دیدار رئیس عقیدتی انتظامی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سنندج
22 خرداد 1403 - 10:40
شناسه : 18954
بازدید 29
3
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سنندج با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان پیرامون همکاری و تعاملات فرهنگی و تبلیغی در راستای برگزاری برنامه ها دیدار و گفت و گو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در این دیدار شرط انجام فعالیت های مختلف تبلیغی، آموزشی را تناسب آن ها با نیازهای مخاطبان دانست و گفت: این فعالیت‌ها باید موضوع محور و بر اساس اولویت های رصد شده انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اداره تبلیغات اسلامی سنندج تصریح کرد: مجموعه تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌هایی چون مبلغان و گروه‌های تبلیغی نسبت به همکاری مشترک با عقیدتی آماده همکاری می‌باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج یکی از کارکردهای مهم سازمان عقیدتی سیاسی را فرهنگ سازی و توسعه و تعمیق فرهنگ مبتنی بر هنجارها و ارزش های اسلامی در میان منابع انسانی و انتظامی که بخشی مهم از حوزه بصیرت سیاسی سازمانی را شامل می شود را ذکر کرد.

وی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی را ضروری دانست و گفت: باید در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان طوری برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی کنیم که این مهم به یک نهضت عظیم و فراگیر تبدیل شود.

حجت‌الاسلام طیب طاهری نیا،مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سنندج نیز در خصوص اهمیت ویژه همکاری و رایزنی‌های فرهنگی و تبادل نظر هر چه بیشتر مسؤولان فرهنگی و طلاب و روحانیان و همچنین اعلام آمادگی و همکاری فرهنگی عقیدتی سیاسی در اجرای برنامه های مذهبی در سطح شهرستان، پیشنهاداتی مطرح کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.