نشست مشترک معاون فرماندار شهرستان کامیاران  با رئیس اداره تبلیغات اسلامی
26 خرداد 1403 - 7:42
شناسه : 19008
بازدید 44
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: معاون فرمانداری شهرستان کامیاران با حضور در اداره تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین دهقانی دیدار و گفت گو کردن
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ “باتمانی” معاون فرمانداری شهرستان کامیاران با حضور در اداره تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین دهقانی دیدار و گفت گو کرد.
در این دیدار باتمانی معاون فرمانداری شهرستان کامیاران در زمینه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی گفت: دستگاه اجرایی شهرستان کامیاران آماده هرگونه همکاری با اداره تبلیغات اسلامی می باشد.
مهندس باتمانی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی منطقه و خدمات ارائه شده اظهار داشت: پیشنهاد می شود مبلغینی که به مناطق اعزام می شوند از مبلغین اداره تبلیغات اسلامی باشند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقانی در این دیدار به موضوع تبلیغ و اهمیت آن در منطقه پرداخت و اظهار داشت: تبلیغ مستمر مبلغین در منطقه می تواند از مشکلات و کاستی های فضای تبلیغی منطقه بکاهد.
دهقانی بیان داشت: تبلیغ مستمر می تواند در کاهش هزینه های مبلغین مؤثر و برای منطقه نیز مفید باشد و دستگاه های اجرایی نیز لازم است در فراهم سازی زمینه های تبلیغ مستمر، مجموعه تبلیغات اسلامی را یاری نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقانی افزود: امر تأمین نیاز فرهنگی و تبلیغی منطقه با فراهم ساختن زیر ساخت ها و با همکاری دستگاه های مدیریتی و اجرایی می تواند به نتیجه خوب و مطلوبی بینجامد زیرا حضور و استقرار مبلغین نخبه و توانمند در استان نیازمند فراهم شدن شرایط و تعامل مجموعه های فرهنگی و اجرایی می باشد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه طرفین بر حفظ همکاری و تبادل نظر در اجرای برنامه های فرهنگی منطقه تاکید نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.