یکصد دانش آموز مقطع ابتدایی سنندج انیمیشن لوپوتو را تماشا کردند
22 آذر 1401 - 12:04
شناسه : 1901
بازدید 61
7
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج؛ به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، یکصد دانش آموز مقطع ابتدایی سنندج انیمیشن لوپوتو را تماشا کردند
ارسال توسط :
پ
پ

Lolبه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهضت کردستان، با پیگیری حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ، و هماهنگی با مدرسه غیر انتفاعی سما ،صد دانش آموز در سالن شماره دو سینما بهمن شهرستان سنندج، انمیشن لوپولتو رو تماشا کردند.

انمیشن لوپولتو در ژانر کمدی وماجرا جویانه ،داستان اسباب بازی هایی است که به دست بیماران یک اسایشگاه روانی ساخته می شوند.

معروف شدن اسباب بازی های لوپوتو برای اقای کمالی که مسؤل اسایشگاه ومدیر ساخت پروژه است ،مشکل ساز میشود ، اما پسر اقای کمالی وفرشته نجاتی که همیشه در مواقع سختی در کنارش بوده با امید وتلاش فراوان او واسایشگاه روانی را از مخمصه ای که در این گرفتار شده اند نجات می دهند.

این اثر سرشار از پیامها و الگوهای مثبتی است که میتواند برای کودکان الهام بخش مفاهیمی مثل امید واری وتلاش گری در مواقع سختی هاست.

گفتنی است؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده سری دوم دانش آموزان درهفته اینده با همکاری حوزه هنری استان تماشاگر این انیمیشن زیبا خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.