برگزاری نشست چله خدمت و حضور حداکثری در انتخابات در سقز
27 خرداد 1403 - 7:36
شناسه : 19039
بازدید 36
4
نشست هم‌اندیشی چله‌خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سقز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، نشست هم‌اندیشی چله خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور مسئولین کانون های فرهنگی تبلیغی،خانه قرآن و هیئات مذهبی با سخنرانی حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در شهرستان سقز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی با اشاره به موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: شرکت در انتخابات، از تعهدات ما در قبال خون شهیدان است.

وی افزود: شهید رئیسی، وجودش را برای خدمت به مردم و عزت کشور، وقف نمود و رئیس جمهور بعدی هم بایستی با تقویت گفتمان خدمت، این مسیر را دنبال کند.

حجت الاسلام رازیانی اظهار داشت: تسریع در اتمام طرحهای عمرانی چون فرودگاه سقز، آبگیری کامل سدچراغ ویس و بازگرداندن طرحهای راکد تولید به چرخه بخشی از اقدامات رئیس جمهور شهید بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: به یاد خدمات ماندگار رئیس جمهور شهید، طرح چله خدمت شروع شده و هر کس می تواند یک خدمت به نیابت از شهدای خدمت انجام دهد.

حاج ماموستا ابن الخیاط، امام جمعه سقز نیز در این جلسه گفت: انتخابات حق الناس و شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است
وی با بیان اینکه انتخابات به منزله سپردن امانت به اهل آن است؛ اظهار کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد,حج از ارکان دین و عبادتی بزرگ است

در ادامه، مسئولان برتر خانه های قرآن و عترت برگزیده در طرح زندگی با آیه ها و جمعی از مسئولان کانونهای فرهنگی تبلیغی تقدیر شدند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.