شرکت در انتخابات نشان دهنده تعهد به وطن است
31 خرداد 1403 - 6:29
شناسه : 19189
بازدید 32
5
رئيس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: شرکت در انتخابات بالاترین حس وطن پرستی است و نشان دهنده اوج تعلق و تعهد به وطن است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در جمع کارکنان ستاد انتظامی این شهرستان اظهار داشت: یکی از عرصه‌های جهاد تبیین بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه بوده و ما باید در این عرصه تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا دستاوردهای انقلاب و نظام را به اطلاع جامعه برسانیم.

حجت‌الاسلام محمد خواه افزود: آنچه امروز بیش از هر چیز دیگر مهم است، ضرورت روشنگری و شفاف سازی و در حقیقت جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب است.

وی برپایی انتخابات سالم را یکی از موهبت‌های انقلاب اسلامی و از رویدادهای فاخر در نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: انتخابات باید بر اساس مشارکت عموم مردم صورت گیرد و نمایندگان طرفداران خود را تشویق به حضور گسترده در انتخابات و مشارکت گسترده در آن کنند و در این راستا جهاد تبیین انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه دینی، واجب و حرکتی لازم در عرصه حفظ هویت دینی و ملی است، افزود: خدمت به مردم و جهاد تبیین دو عامل مهم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.